דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חוברת הכנה לכיתה א' זה חובה לילד 

מאת    [ 02/05/2012 ]

מילים במאמר: 553   [ נצפה 1869 פעמים ]

היום אנו נספר לכם על הכוח הטמון בעבודה עם חוברת הכנה לכיתה א'. עבודה של אחד על אחד – הורה וילד, הינה מקור לעוצמה פנימית ומינוך הן של היחסים שלכם עם ילדיכם והן של הביטחון העצמי של הילד שלכם. התקופה הראשונה בבית-הספר היאנ תקופה מאתגרת מאין כמוהה. הילד איננו נולד מוכן להתמודד עם מערכת לחצים חזקה כל-כך, והרבה מאוד ילדים סוחבים איתם טראומות שישפיעו עליהם לכל אורך הלימודים שלהם, גם הרבה אחרי התיכון. ניתן למנוע הרבה עוגמת נפש מילדינו עם הכנה נכונה ומפגש איכותי בין הורה לילד – מורה ותלמיד לחיים. שימוש בחוברות עם דפי הכנה לכיתה א' יכול ואף נותן את המענה לבעיה מולה ניצבים בעצם כל הילדים המגיעים לגיל ביה"ס. בעיה של ביטחון עצמי אל מול שינוי בעולם שלהם, ושל חוסר הכרות עם חומרים לימודיים חדשים לגמרי, ושמגיעים אליהם במעין מדיום משונה בו יושבים בצורה מסודרת סביב שולחנות ובוהים במורה תוך הקשבה שקטה לחומר. ילדים בגיל צעיר רגילים להתרוצץ, להתלוצץ ולהתלכלך מהבוץ שבגן. המעבר החד לסביבה הסטרילית יחסית של כיתת לימוד הדורשת ריכוז מסוג חדש יכול להיות טראומתי למדי – ומזל שיש בידינו כלים לאפשר לילדים שלנו את המעבר הזה בצורה החלקה ביותר כדי לאפשר להם קריירה איכותית כסטודנטים מצליחים עם סיפוק.

כל זה עם חוברת הכנה לכיתה א'

אז מה בעצם נותנת לנו חוברת הכנה לכיתה א'? המסגרת שמעניקה החוברת נבנתה במיוחד עבור המטרה הזו. השאלות, הרעיונות, ואפילו העיצוב עצמו נועדו כולם להפוך את המפגש הראשוני עם החומר הלימודי לנעים וזורם עם כמה שפחות מהמורות ואלמנטים מרתיעים. העובדה כי אנחנו עושים זאת יחד, הורה וילד אחד על אחד מאפשרת העמקה של הקשר שלנו עם הילדים שלנו, ובמקביל גם נותנת להם את הביטחון כי אנחנו שם ברקע גם שהם לומדים, ממש כמו שהינו כשהם עסקו בהשתוללות בגן. על ידי שימוש בחוברות אלו אנו יכולים לתת לילד את המקום שהוא צריך בכדי לצמוח לכדי תלמיד מוכשר עם ביטחון עצמי ויכולות למידה מתקדמות, ולמנוע ממנו את עוגמת הנפש שהיא מנת חלקם, לצערנו, של אלו שנשארים מאחור ואינם עומדים בקצב המהיר של הלימודים בבתי הספר בישראל ובעולם המערבי. יתרון נוסף לעבודה בצורה זו הוא המהירות והקלות בה מתקדמים. החוברות נבנו ועוצבו בקפידה ובחוכמה, בצורה הדרגתית שמאפשרת מרחב נשימה. אין תאריכי מבחנים ולחץ של מורה אותו אנו לא מכירים. במקום יש את אימא ואבא, כאשר החוברת בנויה כך שתוכלו בקלות לאייש את משבצת המורה ללא כל הכנה מוקדמת. מכאן שאתם יכולים להעניק בלי חשש ולדעת כי הילד שלכם מקבל את מה שהוא צריך – ידע וביטחון שילוו אותו בתוך הילקוט וילכו איתו הלאה לתוך שנת הלימודים.

הזמינו היום חוברת הכנה לכיתה א'

אמו ממליצים לא להתמהמה ולהתחיל בעבודה עוד היום. ככל שילדיכם ירגיש יותר בטוח עם עצמו והידע שלו, כך ההתנהלות שלו בבית-הספר תהיה יותר בריאה וקונסטרוקטיבית, והוא ישיג ציונים גבוהים יותר והישגים מרשימים יותר. מדובר במעגל פלאי אשר מזין את עצמו, ועם כל ציון גבוהה שהילד ישיג כך יגדל בטחונו העצמי והנאתו מהלימודים. עבודה נכונה עם הילדים ובנייה בריאה של ביטחון, סקרנות והנאה מהלימוד יעזרו להבטיח את עתידו של ילדיכם אשר יגיע יום אחד לשער המכללות והאוניברסיטאות. אותו הילד הקטן שגידלתם במו ידיכם ועמלתם כל כך על חינוכו והקניית הכלים הטובים ביותר לחייו ימצא עצמו מלא שמחה אל מול הלימודים ועם הביטחון שחסר לכל כך הרבה מבני דורנו אשר עומדים נבוכים אל מול רשימות אינסופיות של אפשרויות ללימודי המשך ותארים. תנו לילדיכם מה שהיה חסר לכם ותעזרו להם להתחיל ברגל ימין עם עבודה מהנה על חוברת הכנה לכיתה א'.

כנסו עכשיו לאתר הרשמי של "הכנה לכיתא א" וצפו בסרטון חובה של 4 דקות .




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב